18. októbra 2017

Top krémy na veľmi suchú pleť

AHOJTE :)
Určite poznáte pomenovanie "mastičkárka" a jeho význam ... a presne to som ja😄. Mastičky, krémiky na tvár, očné okolie, ruky, nohy, telové mlieka ... to je moje.
Každá majiteľka veľmi suchej pleti vie, že tento typ pleti si vyžaduje viac starostlivosti, hydratácie, vyživenia a ochrany. Ja s mojím typom pleti nie som moc spokojná, ale zmierila som sa s tým a naučila som sa s tým žiť, veď aj tak to nezmením. Chce to len nájsť vhodný a správny pleťový a očný krém, o pleť sa pravidelne starať, raz za čas jej dopriať pleťovú masku a všetko ostatné bude tak, ako má byť.
V dnešnom kozmetickom článku Vás čaká 6 tipov na top krémy na veľmi suchú pleť, ktoré potrebám veľmi suchej pleti vyhovujú a poskytujú jej dostatočnú starostlivosť.

Prvú kategóriu pleťových krémikov tvoria krémy, ktoré sú priemernej ceny, žiadne predražené krémy, ktoré sú síce možno účinné, ale povedzme si na rovinu, nie každý je ochotný do krémov investovať veľa peňazí.

ZIAJA Nechtíkový pleťový krém
50 ml, cena: približne 4,20 €
Ak čítate moje kozmetické články už dlhšie, určite viete, že tento krém je pre mňa 🔝, nevyhnutnosť a neviem proste bez neho žiť (teda ja možno aj áno, ale moja veľmi suchá pleť nie). Na blogu som ho spomínala a vychvaľovala už toľkokrát, že Vám to už možno aj lezie na nervy😥. Ale kto ho vyskúšal, chápe toľkú chválu na tento krém.
Krém je určený pre citlivú, suchú a normálnu pleť, ale vyhovuje aj veľmi suchej pleti. Obsahuje vitamín A, vitamín E a výťažok z kvetov nechtíka lekárskeho, ktoré zaručia pleti vyživenie.
Krém je dosť hustý a mimoriadne hydratačný, preto ho na pleť stačí naniesť málo. Ak nanesiete krému veľa, na pleti sa vytvorí mastný film. Na pleti sa rozotiera pomerne ľahko.
Do pokožky vsakuje veľmi pomaly a práve to mi na ňom vyhovuje. Mne osobne vadí, keď krém hneď vsiakne a ja mám pocit, že pleť je suchá.
Ak nemáte suchú až veľmi suchú pleť, odporúčam ho používať skôr na noc, pretože pod make-up až tak vhodný pre Vás nebude.
Vôňa je jemne nechtíková, ale nie je to nič prenikavé, čo by Vás arómou dráždilo.
Pleť je po ňom vyživená, zregenerovaná a poriadne zhydratovaná. Krém používam už veľmi dlho a nikdy sa nestalo, že by mi pleť podráždil alebo spôsobil začervenanie.
Je to pre mňa ten najlepší pleťový krém, či už ako nočný alebo denný, a nedám naň dopustiť.

NIVEA Výživný nočný krém
50 ml, cena: približne 6,50 €
Nikdy som nepoužívala pleťový krém určený špeciálne na noc, ale prevencia nie je nikdy na škodu. Kúpa tohto krému bola viac-menej náhoda. Chcela som si len kúpiť nejaký nový pleťový krém a výživný nočný krém od NIVEA bol akurát v akcii. Ale bola to trefa do čierneho, som neskutočne spokojná, že som vtedy po ňom siahla, je výborný.
Nočný krém je určený na suchú až citlivú pleť, ale nebojte sa ho použiť aj na veľmi suchú pleť. Krém je obohatený o prírodný mandľový olej, aktívnu látku Hydra IQ a provitamín B5, ktorý podporuje regeneráciu pleti počas noci.
Krém je pomerne tuhý, ale dostatočne mastný a preto ho taktiež stačí naniesť menej. Ľahko sa rozotiera a do pleti síce vsiakne pomerne rýchlo, ale zanechá ju jemnú, hebkú a úplne cítite, aká je zhydratovaná a vyživená.
Krém počas celej noci poskytuje pleti intenzívnu hydratáciu a vyživenie. Ráno sa zobudím, pleť je zregenerovaná, vyživená, úplne zhydratovaná a vôbec na nej nepociťujem známky suchosti.
Ja som z tohto krému neskutočne nadšená a som rada, že mojej veľmi suchej pleti konečne vyhovuje aj niečo iné ako ZIAJA nechtíkový pleťový krém.

AA Age Technology Sensitive Skin - Rich 24H cream
50 ml, cena: približne 5,50 €
Tento krém som si kupovala cez internetovú lekáreň a v kútiku duše som dúfala, či na moju pleť sadne. Spočiatku mi síce až tak nevyhovoval, ale každodenným používaním som si k nem našla cestu.
Je to mastný, 24 hodinový krém, ktorý je určený na suchú a normálnu pleť. Krém obsahuje biologicky aktívne látky a viaczložkový mikrolipidový systém MLS, ktorý poskytuje pleti ochranu pred stratou hydratácie a škodlivými vplyvmi vonkajšieho prostredia. Obsahuje tiež alantoín, vitamín E (vitamín mladosti) a D-pantenol.
V porovnaní s NIVEA a ZIAJA krémom je redší, nie až taký hutný a mastný. Ak máte veľmi suchú pleť, odporúčam ho používať ako denný krém. Pre veľmi suchú pleť nie je vhodný ako nočný krém, pretože ju počas noci až tak nehydratuje a ráno je pleť jemne suchá.
Vôňu má veľmi jemnučkú, takú klasickú krémovú. Pleť nedráždi a nespôsobuje začervenanie.
Tento krém som si obľúbila ako základ pod make-up, pretože pomerne rýchlo do pleti vsiakne a pripraví ju na líčenie. Používala som ho najmä cez leto, kedy sa pleť viac mastí a nepotrebuje toľko hydratácie.


Druhú kategóriu krémov na veľmi suchú pleť tvoria extra lacné krémy, ktoré taktiež veľmi rada používam. Veď nie všetko lacné musí byť hneď neúčinné či nekvalitné. Krémy síce nepomáhajú pleti v boji proti vráskam či príznakom starnutia, ale zaručia jej hydratáciu, ktorú práve veľmi suchá pleť potrebuje.

NIVEA Cream
Tento krém používam snáď už od malička a vyhovuje mi doteraz. Je to krém, ktorý nosím ako prvú pomoc v každej kabelke. Či mám suché ruky, pery, pleť alebo nos (kvôli alergii stále smrkám😞), vždy ma zachráni.
Je to dosť hustý a hutný krém, ktorý sa na pleti rozotiera síce trošku ťažšie, ale zato jej poskytne dostatočnú dávku hydratácie. Do pleti vsakuje pomalšie, preto ho odporúčam hlavne na veľmi suchú pleť. Ja si ním pleť krémujem pomerne málo, ale keď nie je nič iné po ruke, vystačím si aj s ním.
Najlepšie na ňom je to, že si ho môžete kúpiť v rôznych veľkostiach, od mini kabelkovej verzie až po veľkú 400 ml nádobku.

LUX MARYNA krém
LUX MARYNA krém je na trhu taktiež pomerne dlho a určite ho mnoho z Vás pozná, možno od babičky. Nepoužívam ho síce dlho, spotrebovala som asi 2 balenia, ale za ten čas si ho moja pleť veľmi obľúbila. Ja ho používam najmä cez leto, ako nočný krém je v lete ideálny.
Zo všetkých krémov je najviac hustý a mastný, preto ho odporúčam len na veľmi suchú pleť. Na pleť ho stačí naniesť veľmi malé množstvo, aby sa nevytvorila mastná vrstva. Do pleti vsakuje pomalšie a zabezpečuje jej dávku hydratácie a vyživenia.

DOVE Rich Nourishment Cream
Krém je síce určený pre každodennú starostlivosť najsuchších miest pokožky (lakte, päty, kolená), ale ja ho používam aj na pleť.
Má bohatú krémovitú konzistenciu a jemnučkú vôňu. Do pleti vsakuje dosť rýchlo, ale zanechá ju jemnú a vyživenú.
Krém odporúčam na citlivú, suchú až veľmi suchú pleť ako denný krém, ktorý je vhodný používať najmä v letnom období.


Používate niektorý z krémov spomenutých v článku?
Aký typ pleti máte?

Majte sa krásne❤ a užívajte si pestrofarebnú Jeseň🍂🍁

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára