17. septembra 2017

My favourites # CATRICE COSMETICS #

AHOJTE :)
V dnešnom článku Vám prinášam ďalší diel zo série "My favourites", ktorý bude venovaný kozmetike značky CATRICE, z ktorej Vám predstavím mojich obľúbencov.
Značka Catrice pochádza z Nemecka a ponúka množstvo trendy výrobkov, predovšetkým dekoratívnej kozmetiky na tvár, oči, pery a nechty. Okrem stálych produktov pomerne často uvádza do ponuky aj limitované kolekcie, ktoré zaujmú nielen širokou ponukou, ale predovšetkým krásnymi obalmi.
Kozmetiku Catrice mám veľmi rada a na niektoré produkty nedám dopustiť. Tak ako u každej značky, aj u Catrice mi niektoré produkty až tak nevyhovujú (laky na nechty) a niektoré produkty sú mojimi topkami a kupujem si ich stále dokolečka dokola. A niektoré produkty som ešte nestihla ani vyskúšať (rúže).
Dnešný článok bude trošku dlhší, tak si uvarte čajík alebo kávu, pohodlne sa usaďte a užite si ho😘

CATRICE Eyeshadow Palette ABSOLUTE NUDE
obsah: 6 g
Ide o staršiu paletku, ktorú som kupovala už pomerne dávno (vidíte, že je dosť používaná), takže Vám neviem s istotou povedať, či sa dá ešte v dm drogérii kúpiť. Aj keď viem, že kozmetika by sa mala po určitej "minimálnej trvanlivosti" vyhodiť, túto paletku som si obľúbila a aj keď ju nepoužívam až tak často, vždy si hovorím, že sa mi ešte na nejakú príležitosť určite zíde. Aj Vám je ľúto vyhadzovať obľúbenú kozmetiku?
Obal paletky je klasický plastový. Súčasťou paletky bol aj obojstranný aplikátor, ktorý bol z jednej strany penový a z druhej strany obsahoval štetec. Už ho ale dávno nemám a nahradila som ho klasickým penovým.
Paletka obsahuje 6 očných tieňov, ktoré spolu dokonale ladia od najsvetlejšieho podtónu až po najtmavší. Každý očný tieň obsahuje trblietky, perleť, čo je aj jej jedinou malou nevýhodou, keďže paletka neobsahuje ani jeden základný matný odtieň.
Všetky tiene z paletky sú skvelo pigmentované a na očiach krásne vyniknú. Aj keď jemnučko prášia, pracuje sa s nimi dobre a taktiež sa aj ľahko nanášajú.
Odporúčam pod ne použiť primer, príp. tekutý korektor, pretože vďaka nemu dlhšie vydržia a nezlievajú sa dokopy.
Tiene Catrice paletky Absolute Nude sa dajú využiť nielen na jemné denné líčenie, ale aj na očarujúce výraznejšie líčenie na nočnú párty.
Bonusom paletky je aj návod na líčenie nachádzajúci sa na zadnej strane obalu, ktorý ocenia najmä menej skúsené baby a slečny, ktoré s líčením len začínajú.

CATRICE Absolute Eye Colour, odtieň 350 Starlight Expresso
obsah: 2 g
Od Catrice som si najviac obľúbila očné tiene, pretože za rozumné ceny ide o dosť kvalitné produkty. Mono, paletky, matné, nude, rozjasňujúce ... ponuka očných tieňov od Catrice je skutočne široká.
Mono očný tieň je v chutnom štvorcovom mini plastovom obale, ktorý sa Vám zmestí kdekoľvek treba.
Je to matný tieň, ktorý je svetlo-hnedej farby. Je vhodný na tieňovanie a kombináciu so svetlejšou farbou. S podkladovou bázou vydrží aj 10 hodín, bez podkladu som ho neskúšala.
Pigmentácia je veľmi slušná, avšak pri nanášaní trošku viac práši, tak si treba dať pozor. Napriek tomu sa nanáša dobre a na očiach krásne vynikne.
Ak uprednostňujete mono očné tiene a rady si kombinujete rôzne odtiene, matný Catrice mono očný tieň určite odporúčam. Ja som s ním nadmieru spokojná a aj keď práši, oči pekne zvýrazní a tento odtieň podľa mňa sekne každej babe.

CATRICE Velvet Matt Eyeshadow, odtieň 070 Princess Mattleine
obsah: 2,9 g
Ako sa hovorí: "Do tretice všetko dobré". Tretí obľúbený očný tieň od Catrice som už dávnejšie našla vo výpredajovej poličke v dm drogérii a stál necelé euro. No povedzte, nechali by ste ho tam?!
Ide taktiež o mono očný tieň, ktorý je jemne rozjasňujúci. Obal je plastový, maličký a spratný.
Očný tieň je svetlučko béžovej farby, ktorý krásne rozjasní Vaše líčenie. Je veľmi dobre pigmentovaný a pri nanášaní takmer vôbec nepráši.
Rada ho používam nielen do vnútorného kútika oka, ale aj na celé očné viečko. Samozrejme s použitím podkladovej bázy.

CATRICE Prime and Fine Eyeshadow Base
objem: 5 ml
Pod očné tiene používam vždy podkladovú bázu, vďaka ktorej očné tiene držia a nezlievajú sa dokopy. Podkladov pod očné tiene som otestovala už niekoľko, ale až po vyskúšaní CATRICE Prime and Fine Eyeshadow Base som zistila, čo je to účinná báza pod očné tiene.
Báza pod očné tiene je dostupná v jednom, svetlo-telovom odtieni, ktorý po rozotretí pekne splynie s farbou pleti na očných viečkach.
Podklad je tekutejšej krémovej konzistencie, ktorá je veľmi ľahučká. Vďaka aplikátoru sa nanáša veľmi jednoducho, stačí párkrát "ťuknúť" na očné viečka a rozotrieť prstom alebo make-up blenderom.
Po rozotrení nechám podkladovú bázu jemne vsiaknuť a až následne nanášam očné tiene.
Báza pod očné tiene pripraví očné viečka na nanášanie očných tieňov. Vďaka nej sa očné tiene nezlievajú do seba, majú výraznejšiu farbu a vydržia neporušené takmer celý deň. Pri iných podkladových bázach sa mi viackrát stalo, že sa očné tiene po dlhšej dobe začali zlievať do záhybu oka. Pri Catrice báze pod očné tiene sa Vám nič takéto stať nemôže. Vyskúšajte, neoľutujete😉

CATRICE Liquid Camouflage High Coverage Concealer
objem: 5 ml
To najlepšie, čerešničku na torte, z kozmetiky CATRICE som si nechala na samotný záver. CATRICE Liquid Camouflage High Coverage Concealer je najlepším, top, perfektným, najobľúbenejším a kvalitným korektor. Ak hľadáte vynikajúci tekutý korektor, jednoznačne siahnite po tomto, je najlepší. Býva veľmi často vypredaný, takže keď naň natrafíte, kúpte si rovno dva (ja som ho zháňala asi v piatich dm drogériách).
Je dostupný v troch odtieňoch, 005 Light Natural pre bleduľky, 010 Porcellain pre jemne svetlejšiu pleť a 020 Light Beige pre svetlú pleť s nádychom opálenia. Odporúčam Vám ho osobne vyskúšať a neobjednávať bez vyskúšania cez eshopy, pretože odtiene sú skutočne svetlé. Ja si vždy zo všetkého kupujem najsvetlejšie odtiene, ale tento korektor mám paradoxne v odtieni 020, teda v najtmavšom ponúkanom.
Korektor je v plastovej mini fľaštičke, čo má aj svoje výhody, pretože pri páde sa nerozbije. Vďaka aplikátoru je jeho nanášanie veľmi ľahké a rýchle. Do pleti ho odporúčam zapracovať make-up blenderom, je to najrýchlejšie a vďaka hubke korektor krásne "sadne" na pleť.
Má tekuto-krémovú konzistenciu, stačí ho naniesť v jemnej vrstve, pretože jeho vysoké  krytie Vás posadí na zadok. Ľahučko sa rozotiera a zapracúva do pleti. Na pleti vydrží nehybne väčšinu dňa (ja mávam make-up na pleti cca 10 hodín). Ďalším bonusom korektoru je jeho vodeodolnosť.
Najčastejšie ho používam na zakrytie kruhov pod očami, ale je vhodný aj na menšie, nevýraznejšie, vyrážky, na väčšie ho odporúčam v kombinácii s tuhým korektorom.
Korektor je vhodný aj na suchú a veľmi suchú pleť, pretože ju nevysušuje, nezvýrazňuje vrásky (ak to s ním nepreženiete) a nevytvára suché miesta. Korektor odporúčam všetkými desiatimi. Bežte, utekajte, kupujte, užívajte si ho.

Pevne verím, že sa Vám beauty článok o kozmetike CATRICE páčil a budem rada, keď mi do komentárov napíšete, ktoré CATRICE produkty používate rady Vy a ktoré by ste mi odporučili😊

Ktoré produkty kozmetiky CATRICE sú Vaše najobľúbenejšie?
Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára