23. júla 2017

🌸 Summer perfumes 🌸

AHOJTE :)
Dúfam, že si leto užívate plnými dúškami☀a trávite ho výletmi, oddychom, relaxom alebo dovolenkou ⛵🍸
Dnes som si pre Vás pripravila článok o letných voňavkách, parfémoch, ktoré sa mi spájajú s letom. K letu neodmysliteľne patria ľahké, svieže, šťavnaté, kvetinovo-ovocné vône, vďaka ktorým sa cítite osviežujúco ako letný vánok.
Ja momentálne používam dve vône, ktoré mám v zásobe síce už dlho, ale šetrila som si ich práve na letné obdobie.

SALVATORE FERRAGAMO Incanto Amity
toaletná voda, 100 ml, cena: cca 20 €
hlava: mandarínka, melón
srdce: jazmín, lotos
základ: céder, pižmo

Túto voňavku som dostala od priateľa, ktorý mi zvyčajne kupuje skôr sladkasto-korenisté vône, ale tentokrát siahol po inom druhu vône. A výberom sa do môjho vkusu úplne trafil.
Vôňa je svieža, s kvetinovo- ovocnou arómou. Je priam stvorená na leto.
Voňavka je na tele síce jemná, ale zároveň výrazná. Je výrazná, ale zároveň nedráždivá, neprenikavá a neotravná pre okolie (ja osobne nemám moc rada, keď okolo mňa prejde slečna a je navoňavkovaná tak, že ma "odvalí").
Keďže je to toaletná voda, časovo vydrží menej. Mne to nevadí, pretože v prípade potreby sa nemám problém navoňať aj viackrát za deň.

AVON Little Black Dress Eau Fraiche
parfémovaná voda, 50 ml, cena: cca 8 €
hlava: grapefruit, citrón
srdce: pivonka, kvetinové tóny
základ: pižmo

Voňaviek AVON mám odskúšaných už nespočetné množstvo a mám ich aj niekoľko obľúbených. Túto voňavku som dostala na Vianoce, ale hneď po jej ovoňaní som vedela, že ju budem používať až cez leto.
Jej vôňa je svieža, viac kvetinová ako ovocná.
V porovnaní s toaletnou vodou Salvatore Ferragamo Incanto Amity je viac prenikavá a výrazná, ale len zo začiatku, kým sa jej vôňa na tele "neusadí". Potom vonia jemne a osviežujúco.
Za nedostatok, tak ako pri prvej voňavke, považujem nižšiu výdrž, ale keďže ide o parfémovanú vodu, dá sa to očakávať.

Obe vône sú podmanivé, získajú si Vás a opantajú Vaše zmysly a určite sa Vám zapáčia. Nie je predsa nič lepšie, ako sa v horúcich letných dňoch cítiť osviežujúco a sviežo. A presne tak sa budete vďaka týmto dvom voňavkám cítiť.

Aké vône používate cez leto Vy?

Majte sa krásne❤ a užívajte si leto 😎

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára