12. júla 2017

EVELINE COSMETICS

AHOJTE :)

EVELINE Cosmetics je v kozmetickom priemysle už stálicou, pretože už v roku 1983 začala svoju výrobu. Je jednou z najväčších kozmetických firiem v Poľsku, pričom zastúpenie má v celej Európe. 
EVELINE Cosmetics sa zameriava na produkty pleťovej, vlasovej, telovej, ústnej, dekoratívnej či detskej kozmetiky. Ich výrobky sú dermatologicky testované a nie sú testované na zvieratách. 
Produkty EVELINE Cosmetics sú u nás dostupné cez oficiálnu webovú stránku http://www.eveline.eu.sk/, ale nájdete ich aj v iných internetových eshopoch, či dokonca aj vo vybraných drogériách.

Viem, že mnoho z Vás zastáva určitý, nie moc pozitívny, názor na poľské produkty, ale ja som sa kozmetickým produktom tejto značky rozhodla dať šancu a vyskúšať ich. Mne je jedno, kde sa produkt vyrába. Keď účinkuje a funguje tak, ako to garantuje, nech sa vyrába kľudne aj v Hornej Dolnej. EVELINE Cosmetics vyrába luxusné kozmetické výrobky, ktoré by mali byť špičkové a účinné pre potreby náročnej pleti. Štyrom výrobkom sa v dnešnom príspevku pozrieme bližšie na "zúbok". 

EVELINE GLYCERINI krém na ruky a nechty s bio kozím mliekom, 100 ml
Ide o glycerínový, super koncentrovaný krém na ruky a nechty, ktorý v sebe spája 5 výhod v 1 produkte. Krém má intenzívne hydratovať, hĺbkovo vyživovať, regenerovať, zosvetľovať pigmentáciu a posilňovať nechty. Krém používam už približne 2 týždne, ale bohužiaľ musím skonštatovať, že ani jednu z uvedených piatich výhod mi neposkytol. Ja osobne náročná nie som, ale čo sa týka starostlivosti o telo, na nej si potrpím. Krém mi neposkytol ani dostatočnú hydratáciu a ani vyživenie. Skôr mi pokožku rúk na niektorých miestach ešte viac vysušil.
Čo sa týka zloženia, krém okrem kozieho mlieka obsahuje aj vitamín E, glycerín, pšeničné klíčky, kolagén, elastín, D-panthenol a allantion, vďaka ktorým by mala byť pokožka rúk hebká, zhydratovaná, zregenerovaná, pružná a jemná. U mňa to bohužiaľ neplatí a účinky krému nefungujú.
Výrobca ďalej garantuje, že krém sa dokonale vstrebáva a účinkuje až 48 hodín. Krém sa skutočne vďaka gélovitej konzistencii veľmi ľahko rozotiera a do pokožky rúk vsakuje extra rýchlo. Avšak po vsiaknutí ju zanecháva lepkavú a následne aj suchú. Účinnosť 48 hodín rozhodne potvrdiť nemôžem, pretože na mojich veľmi suchých rukách je účinný asi tak cca 5 minút.
Aby som nebola len negatívna, vyzdvihnem aspoň jeho vôňu, ktorá je krásna, sladkastá, kokosovo- mliečna.
Tento krém odporúčam skôr na normálnu pokožku rúk, ktorá nepotrebuje až takú intenzívnu a hĺbkovú hydratáciu.

EVELINE Argan Keratin šampón na vlasy 8v1, 150 ml
Aj keď sa mi produkty typu "niekoľko výhod v jednom produkte" moc neosvedčili, tento šampón ma svojimi výsledkami pozitívne prekvapil.
Bola som dosť skeptická voči jeho výhodám 8v1, ale prvý dojem pominul po prvom použití. Vo svojich 8 výhodách šampón garantuje obnovu vlasového vlákna, hydratáciu a jemnosť, výživu a posilnenie, intenzívnu regeneráciu, lesk od korienkov až po končeky, mäkké a pružné vlasy, ľahké rozčesávanie a styling a ochranu pred škodlivými vonkajšími vplyvmi. Neočakávala som, že moje háro premení na vlasy, ale skutočne sa tak, na cca 90%, stalo. Z 8 výhod jednoznačne potvrdzujem pozitívny výsledok pri hydratácii a jemnosti, výžive a posilnení, regenerácii, lesku (čiastočne) a jemnosti vlasov. Už po prvom použití boli moje vlasy jemnejšie, hladšie, kúsok viac lesklé, akoby ľahšie a držali pokope (neboli také rozstrapatené).
Šampón je určený na farbené, zosvetlené a poškodené vlasy, ktorým má zabezpečiť komplexnú obnovu a ochranu farby. Vlasy farbené nemám a preto neviem potvrdiť alebo vyvrátiť, či šampón ochraňuje farbu. Komplexnú obnovu vlasov mi ešte asi neposkytol, ale pravidelným používaním sa to možno zmení. Avšak vlasy vyzerajú lepšie a aj cítim, že sú akoby zdravšie.
Kto má rád sladkasté vône, do vône šampónu sa určite zamiluje. Mne jeho vôňa pripomína kokosovo- mliečny milkshake.
Šampón je takmer priesvitný, nie je až taký riedky a na vlasy sa nanáša dobre, aj dostatočne pení.
V jeho obsahu nájdeme samé dobré zložky, ako napríklad arganový olej, keratín, lopúchový olej, žihľavu, prasličku, proteíny či D-panthenol.
Narozdiel od krému na ruky a nechty, šampón Vám odporúčam, pretože mojich suchým a poškodeným vlasom poskytol presne to, čo potrebujú - hydratáciu, vyživenie, regeneráciu, lesk a zjemnenie. Nezaraďujem ho medzi najlepšie šampóny, ale určite patrí medzi vyšší nadpriemer.

EVELINE Slim Extreme 3D zoštíhľujúci a spevňujúci telový krém
EVELINE Slim Extreme 4D Diamond sprchový peelingový masážny gél proti celulitíde
Pred prichádzajúcim letom som chcela, asi ako väčšina báb, zmierniť príznaky celulitídy a spevniť pokožku tela aj inak, ako cvičením. Na internete som čítala pomerne dosť pozitívnych reakcií na produkty EVELINE Cosmetics proti celulitíde a tak som si z ich širokej ponuky vybrala dva. Dokonca bola na nich aj akcia.

EVELINE Slim Extreme 4D Diamond sprchový peelingový masážny gél proti celulitíde, 250 ml
EVELINE sprchový peelingový masážny gél je spojením sprchového gélu a peelingu, preto nie je ani hustý, ani riedky. Na pokožke tela nepení, ale to vôbec nevadí, pretože má aj tak plniť inú funkciu. Na pokožku tela je najlepšie ho nanášať a vmasírovať rukami. Obsahuje pomerne veľa peelingových čiastočiek, ktoré sa na tele krásne rozpúšťajú.
Ja ho používam po umytí celého tela klasickým sprcháčom a následne ho aplikujem len na problematické partie. Sprchový peelingový masážny gél poskytne telu jemnú masáž, vyčistí ju a zbaví odumretých a suchých buniek. Peelingové čiastočky podporujú mikrocirkuláciu a aktívne okysličujú bunky pokožky.
Vôňa je krásne osviežujúca, limetkovo- mätová. Taká typická letná.
Sprchový peelingový masážny gél pokožku tela ani nehydratuje, ale ani nevysušuje. Po použití je pokožka tela na dotyk pevnejšia, hladšia a jemnejšia.
Jeho účinky a výsledný efekt síce na tele akosi nevidím, ale ako telový peeling na masáž tela a zjemnenie pokožky je naozaj dobrý.

EVELINE Slim Extreme 3D zoštíhľujúci a spevňujúci telový krém, 250 ml
Tento zoštíhľujúci a spevňujúci telový krém garantuje niekoľko parádnych výhod a zmien na Vašom tele, až sa to človeku po prečítaní nechce veriť. Telový krém zaručuje zoštíhlenie, spevnenie, redukciu tukového tkaniva, vyhladenie natiahnutej kože, modelovanie paží, stehien, brucha a zadku, má proticelulitídový účinok a stimuluje krvný obeh. Okrem toho garantuje viditeľné zníženie celulitídy o 60% a zníženie obvodu stehna od 2,5 cm.
Vyzerá to byť zázračný krém, ale bohužiaľ to tak nie je. Odporúčajú ho používať každé ráno a večer po použití Peeling gélu a séra SlimExtreme 3D. Ja som ho používala len každý večer, po aplikácii Slim Extreme 4D Diamond sprchového peelingového masážneho gélu. Do pokožky na problematických miestach (brucho, zadok, stehná) som ho vždy vmasírovala krúživými pohybmi. Keď si ho nanesiem a vmasírujem, približne 5 minút na tele cítim, ako pracuje, ako účinkuje. 
Krém je pomerne hustý, ale napriek tomu sa rozotiera veľmi ľahko. Čo skutočne oceňujem, je jeho hydratačný účinok. Do pokožky sa vstrebáva rýchlo a zanecháva ju hladkú, jemnejšiu a hydratovanú.
Jeho vôňa je taktiež osviežujúca, skôr mentolová.
Telový krém pokožku tela nechladí, ale ani nehreje, avšak cítite, akoby "pracoval" a s Vašou pokožkou niečo robil.
Používam ho približne 3 týždne, ale efekt "veškerý žádny". Možno to je preto tak, že som ho nepoužívala až tak ako to odporúča výrobca, alebo možno skutočne nefunguje. Žiadna viditeľná redukcia celulitídy, žiadne zmenšenie obvodu stehien.


Keby som na záver mala produkty EVELINE Cosmetics zhrnúť, z uvedených výrobkov by som Vám jednoznačne odporučila šampón na vlasy, ktorý bol zo všetkých štyroch výrobkov najlepší.
Avšak neznamená to, že ostatné výrobky, ktoré som spomínala, Vám nesadnú. Kozmetika je veľmi individuálna vec a čo nesadlo mne, môže vyhovovať práve Vám. Je to len na Vás, či ich vyskúšate a dáte im šancu.
Produkty EVELINE Cosmetics sú cenovo prístupné, niektoré sú lacné, niektoré kúsok drahšie. 

Aj keď ma viaceré produkty EVELINE Cosmetics sklamali, na značku si určite nevytvorím negatívny názor. Veď každá značka má svoje lepšie a horšie produkty. Určite majú ešte mnoho produktov, z ktorých si len stačí vybrať vhodný a účinný. Len ho treba nájsť😄

Máte skúsenosť s produktmi značky EVELINE Cosmetics?
Ktorý výrobok by ste mi odporučili?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára