14. mája 2017

To je on ... make-up šampión

AHOJTE :)
Zohnať vhodný make-up na veľmi suchú pleť je umenie, je to ako hľadanie pokladu. Väčšina make-upov v drogérii sú zmatňujúce a určené na mastnú alebo normálnu pleť, čo mojej pleti nevyhovuje. Vyskúšala som už mnoho drogériových hydratačných make-upov, ale nie všetky hydratačné sú skutočne hydratačné a vyhovujúce suchej až veľmi suchej pleti.
O make-upoch som Vám už písala v tomto článku, z ktorého vzišli víťazne tónovací krém a BB krém. Nádej som nestratila a stále som hľadala a hľadala vhodný hydratačný make-up. Víťazoslávne hlásim, že som ho úspešne, viac-menej náhodou, našla.
Dnešný článok bude venovaný môjmu make-up šampiónovi, GABRIELLA SALVETE Brilliance Foundation make-up😍

GABRIELLA SALVETE Brilliance Foundation make-up je vysoko hydratačný make-up, ktorý je určený na normálnu až mastnú pleť. Myslím si však, že úplne najlepšie sadne na suchú až veľmi suchú pleť.
Mojej svetlej pleti dokonale sadol odtieň 101 IVORY, ktorý na pleti vyzerá bezchybne.
Krytie make-upu je stredné, ale práve vďaka tomu vyzerá na pleti prirodzene a nenútene. Na pleť krásne priľne a vyzerá na nej naturálne. Pleť nevysušuje a nevytvára na nej suché miesta a fľaky. Pleť hydratuje a vyživuje po celý čas jeho nosenia, čo je cca 10-12 hodín.
Make-up je krémovo tekutý, skôr redšej konzistencie. Veľmi ľahko a jednoducho sa rozotiera na tvár. Najčastejšie ho nanášam a rozotieram prstami, ale je len na Vás či použijete prsty, štetec alebo hubku na make-up.
Na make-upe oceňujem aj pumpičku na jeho dávkovanie.
Vôňa make-upu je taká klasická, ničím výrazná a prenikavá. Na pleti vôbec nedráždi. Po nanesení make-upu je pleť jemnejšia, zjednotená a rozjasnená.
Make-up obsahuje výťažky z lotosového kvetu, prírodné oleje (oleje z granátového jablka, opuncie a goji) a anti-stress komplex s kyselinou hyalurónovou a allantoínom. Jeho blahodárne zloženie pleť regeneruje a pomáha predchádzať predčasným známkam starnutia.
Fľaštička obsahuje 30 ml make-upu, čo je taký klasický objem. Je dostupný takmer v každej drogérii, v ktorej sa nachádza stojan kozmetických produktov od Gabriella Salvete.
Klasická cena make-upu je približne 8 €, ale v akcii sa dá kúpiť aj za 5 €. Je dostupný v 5 odtieňoch, z ktorých si vyberú aj bleduľky, aj baby s tmavšou pleťou.

GABRIELLA SALVETE Brilliance Foundation make-up Vám môžem len a len odporučiť, najmä ak nehľadáte silne krycí make-up. Na suchú a veľmi suchú pleť je to perfektný make-up, ktorý je na pleti "neviditeľný" a vďaka nemu pleť vyzerá živšie a krajšie. Ja som si make-up obľúbila natoľko, že som si kúpila už druhé balenie. Rozhodne vyskúšajte, je úžasný😉

Máte skúsenosť s GABRIELLA SALVETE Brilliance Foundation make-upom?
Vyhovuje Vám?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára