14. apríla 2017

My favourites # BALEA #

AHOJTE :)
Myslím, že značku BALEA Vám bližšie predstavovať nemusím, poznáte ju z dm drogérie. Značka BALEA ponúka množstvo kozmetických produktov z pleťovej kozmetiky a starostlivosti o tvár, vlasovej starostlivosti, vlasového stylingu, telovej kozmetiky a starostlivosti o telo, starostlivosti o ruky a nohy a “edíciu“ BALEA Young a BALEA MEN. Zo širokej škály produktov si vyberie skutočne každý. Ich produkty sú cenovo výhodné a mnohé z nich kvalitné, tak prečo neušetriť keď sa dá?!
Ja mám produkty značky BALEA veľmi rada a pomerne často si ich kupujem. Sú výrobky, ktoré mi vôbec nesadli, sú výrobky, ku ktorým sa rada vraciam, pretože mi vyhovovali a sú výrobky, ktoré si kupujem stále dokola a dokola. 
V dnešnom článku som si pre Vás pripravila výber z tých, pre mňa, najlepších, najobľúbenejších a najpoužívanejších BALEA produktov👌👍

BALEA telové mlieko do sprchy
Momentálne mi spoločnosť v sprche robí úžasné vanilkové telové mlieko do sprchy, pričom toto je v poradí už asi štvrté balenie. Od BALEA som vyskúšala už viaceré telové mlieka do sprchy a musím skonštatovať, že mi vyhovovali úplne všetky (recenziu na BALEA telové mlieko do sprchy s peelingovým efektom 2v1 si môžete prečítať v tomto článku).
Telové mlieko má nádhernú vanilkovú vôňu, ktorá ale nieje až tak prenikavá a presladená, takže sa nemusíte obávať, že budete voňať príliš sladko. Má krémové zloženie, trochu viac hutnejšie ako klasické telové mlieko, ktoré je viac redšie, takže jeho aplikácia na mokrú pokožku je veľmi jednoduchá a rýchla. Ja ho nanášam trošku viac a potom s ním poriadne natriem a premažem celé telo. Z tela ide osprchovať bez námahy. 
Pokožku tela síce nejak extra veľmi nehydratuje, ale ani ju nevysušuje. Samozrejme telové mlieko do sprchy nemôžeme porovnávať s klasickým telovým mliekom, ktoré zaručí pokožke tela poriadnu dávku hydratácie. Po jeho použití je pokožka jemná a hebká. 
Telové mlieka od BALEA odporúčam na všetky typy pokožky, pretože pokožku tela ani nevysušujú, a ani nemastia.

BALEA tekuté krémové mydlo na ruky
Mydlo na ruky je síce možno bežným spotrebiteľským produktom, ale aj pri jeho kúpe treba dbať na výber. Niekomu vyhovujú viac tuhé mydlá, niekomu tekuté. Tuhé mydlá používam len na rozvoňanie skrine a tekuté mydlá zase na umývanie rúk.
Tekuté krémové mydlá od BALEA sa mi osvedčili a kupujem ich rada. Na rukách vytvárajú jemnú penu a hlavne splnia to, čo majú. Ruky sú po ich použití jemne voňavé a mierne zvláčnené. 
Na výber nájdete niekoľko druhov vôní a aróm, od jemných, cez ovocné po sladšie. Ja mám najradšej tie ovocné, momentálne doma používame tekuté krémové mydlo pitaya & kokos, a po ňom príde na rad aróma cmar & citrón.

BALEA olejový peeling so soľou z mŕtveho mora a vôňou citrónovej trávy
Len prednedávnom bol tento olejový peeling pre mňa novinkou a už sa stal mojou závislosťou. Je to zatiaľ N-A-J-L-E-P-Š-Í peeling, aký som doteraz použila. 
Najviac na ňom oceňujem práve to, že je olejový. Moju suchú pokožku nielen krásne vymasíruje a vypeelinguje, ale ju predovšetkým poriadne zhydratuje. A keď píšem poriadne, mám na mysli fakt poriadnu dávku hydratácie. Po jeho použití už nemusím na pokožku tela nanášať žiadne telové mlieko. Je priam stvorený pre suchú a veľmi suchú pokožku tela. 
Vôňa je omamná, svieža, citrónová s jemnou arómou olivového oleja.
Obsahuje hrubé peelingové čiastočky, ktoré pokožku tela znovuzrodia. Po jeho použití je pokožka tela hebká, hladká, hydratovaná a jemne "lesklá".
Viac pozitív ma už ani nenapadá, len toľko, že je to 🔝výrobok, ktorý je najlepšie vyskúšať na vlastnom tele. Nakoľko je olejový, odporúčam ho skôr pre tie, ktoré majú suchú až veľmi suchú pokožku tela.

BALEA balzam na pery Intensiv
Bez balzamu na pery sa nepohnem ani na krok. Keďže striedam 2 kabelky, v každej z nich mám v zásobe jeden balzam, ďalší mám v práci a ďalšie dva doma- jeden v obývačke a druhý pri posteli na nočnom stolíku. Je to pre mňa nevyhnutný produkt, bez ktorého si ani neviem predstaviť deň, pretože pery si hydratujem niekoľkokrát denne.
BALEA balzam na pery Intensiv dodá perám intenzívnu hydratáciu, ochranu a starostlivosť. Je trošku mastnejší ako niektoré balzamy na pery, ale práve vďaka tomu pery dostatočne zvláčni. 
Obsahuje bambucké maslo a arganový olej.
Balzam na pery je tmavšej žltej farby, ale nebojte sa, pery vôbec nefarbí.
Má jemnú, nevýraznú vôňu, takže určite ho oceníte vtedy, ak máte na perách radšej ľahšie vône.
Keďže je mastnejší, odporúčam ho používať skôr na zimu, kedy sú pery najviac popraskané a potrebujú 100%-nú starostlivosť. Ale ak máte problém suchých a popraskaných pier stále, určite ho používajte celoročne :)

BALEA pleťové masky
Raz za čas si každá z nás dopraje domáci wellness večer, v rámci ktorého doprajeme svojej pleti relaxáciu. Ja mám takýto večer dvakrát do týždňa a zahŕňa peeling celého tela, vyživujúcu masku na vlasy a v neposlednom rade aj pleťovú masku.
Či ste mladšia alebo staršia, či máte suchú alebo normálnu pleť, či chcete krémovú alebo látkovú masku na tvár, z ponuky pleťových masiek BALEA si vyberie každý.
Nakoľko mám veľmi suchú pleť, najčastejšie siaham po hydratačných pleťových maskách, ktoré moju tvár zhydratujú a vyživia. Najčastejšie si kupujem práve tieto dve pleťové masky:

Balea čistiaca pleťová maska s obsahom bieleho ílu a zinkom pre každý typ pleti
Maska obsahuje veľmi jemné peelingové čiastočky, ktoré tvár zbavia odumretých častí kože a poriadne ju vyčistia. Aj keď je na obale napísané, že pokožku zmatňuje, mne ju našťastie nevysušuje.
Oproti pleťovej maske s extraktom z morských rias má hutnejšiu konzistenciu, ale rozotiera sa ľahko.
Jedno balenie, ktoré stojí mimochodom len 0,99 €, obsahuje dve časti, pričom každá z nich mi vyjde na 3 masky, t.j. dokopy mi jedno celé balenie vyjde na 6 wellness večerov. Aj keď píšu, že jedna časť z balenia vyjde na 2 použitia, mne vyjde na tri a to s ňou na tvári ani nešetrím. 
Masku treba nechať pôsobiť minimálne 10 minút. Následne ju zotriem vlhčenou utierkou a tvár opláchnem a natriem krémom. Pokožka je zhydratovaná, jemná a hladká. 

Balea hydratačná pleťová maska s extraktom z morských rias pre suchú pleť
Vďaka obsahu termálnej vody a extraktu z morských rias dodá maska pleti potrebnú hydratáciu. 
Pokožku nevysušuje, práve naopak, zaručí jej intenzívnu hydratáciu a zvláčnenie. Po jej použití je pleť hebká a jemná. Pokožku tváre nedráždi.
Masku treba nechať pôsobiť taktiež 10-15 minút, avšak po uplynutí času na nemá oplachovať. Ja ju len jemne zotriem vlhčeným obrúskom, zvyšky masky vmasírujem do pleti, chvíľku počkám a následne sa natriem krémom na tvár.

BALEA gél na holenie
Iné produkty na holenie ako gély od BALEA ani nepoužívam. Sú pre mňa TOP výrobkom na holenie. Sú kvalitné, za málo peňazí poskytnú "veľa muziky", holenie je s nimi viac než jednoduché a limitované edícia zaručia, že nebudete používať stále tú istú vôňu. 
Aktuálne používam gél na holenie s vôňou kokosu a ibišteka určený pre citlivú pokožku. 
V dm drogérii sú na výber 2-3 druhy týchto gélov, ale zakaždým keď tam idem, vždy sú iné, s novou vôňou a arómou. Ale je úplne jedno aký BALEA gél na holenie si kúpite, všetky sú báječné a odlišujú sa len vôňou.
Holenie s BALEA gélmi je jednoducho hračka. Gélu stačí naniesť na prsty, príp. rovno na pokožku, malé množstvo, pretože po rozotrení sa vytvorí bohatá krémová pena. 
Gély na holenie od BALEA pokožku nevysušujú a zabezpečia hladkú pokožku takmer bez námahy.

BALEA čistiace utierky
Čistiace, vlhčené, utierky používam ako doplnok pri večernom odličovaní tváre. Samostatne, bez iných odličovacích produktov, ich nepoužívam, pretože tvár nevyčistia až tak dokonale a ani nie sú vhodné na každodenné odličovanie.
Jedno balenie obsahuje 25 kusov čistiacich utierok a vydrží mi celý mesiac. 
Obrúsky sú úkladne poskladané na sebe a keď potiahnete jednu čistiacu utierku, vytiahnete len jednu a nie ďalšie tri ako sa to u niektorých baleniach vlhčených utierok stáva.
Balenie je uzatvárateľné, klasicky priesvitnou lepkou, ktorá dobre drží a tak Vám čistiace utierky nevyschnú. Pri zatváraní si ale dávajte pozor, aby nebol obal mokrý od utierok, pretože potom lepka dobre nedrží.
Oba druhy čistiacich utierok voňajú veľmi jemne, nie prenikavo a skôr sviežo. Na tvári vôbec nedráždia a dokonca ich môžete používať aj na okolie očí.
Sú dosť pevné, takže sa Vám nestane, že sa pri používaní pretrhnú. 
Z ponuky BALEA čistiacich utierok som v poslednom čase používala tieto dva druhy:

Balea Micelárne čistiace utierky pre citlivú pleť
Najviac ma na nich zaujalo to, že obsahujú jemnú micelárnu vodu. Bála som sa, že budú moc vlhčené, ale vôbec to tak nie je. Používam ich až po základnom odlíčení tváre. Pracuje sa s nimi jednoducho a pleť zanechávajú jemnú. Neobsahujú etanol a ani olej. 

Balea Ošetrujúce čistiace utierky 3v1 s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pokožku
Čistiace utierky obsahujú vitamín E a provitamín B5, neobsahujú etanol a ani parfémy. 
Oproti micelárnym utierkam sú menej vlhčené a skôr akoby "krémovejšie".
Na tvári mi o kúsoček viac vyhovujú micelárne čistiace utierky, ktoré, v porovnaní s týmito, suchú pleť trošku viac hydratujú. Ošetrujúce čistiace utierky 3v1 s mandľovým olejom odporúčam skôr pre citlivú pokožku.

Ktoré BALEA kozmetické produkty používate Vy?

Majte sa krásne❤
Prajem Vám príjemné prežitie veľkonočných sviatkov🌸

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára