11. januára 2017

My favourites # NIVEA #

AHOJTE :)
Produkty značky NIVEA patria medzi moje najobľúbenejšie. Zbožňujem hneď niekoľko produktov, ktoré tvoria súčasť môjho každodenného beauty rituálu.
V dnešnom poste by som Vám rada predstavila moje najobľúbenejšie, najpoužívanejšie a najlepšie NIVEA produkty 😊

Sprchový gél Creme Soft, 250 ml
Sprchový gél vonia veľmi krásne a zároveň jemne a neprenikavo. Vôňou mi pripomína klasické mydlo zmiešané s mliekom. Sprchového gélu stačí na sprchovaciu špongiu naniesť pomerne málo, pretože vytvára veľmi bohatú penu. Po sprchovaní mám pokožku tela jemnejšiu a hebkejšiu. Sprchový gél nevysušuje, takže ho odporúčam aj na suchú pokožku.
Na sprchovanie Vám okrem sprchového gélu Creme Soft jednoznačne odporúčam aj ďalšie NIVEA sprchové gély, stačí si len vybrať svoju obľúbenú vôňu ;)

Intímna sprchová emulzia Sensitive, 250 ml
Obsahuje prírodné výťažky z harmančeka a panthenol a je určená pre citlivé ženské intímne partie. Šetrné zloženie s kyselinou mliečnou, ktorá je prirodzenou súčasťou intímnych partií, poskytuje upokojujúcu starostlivosť, zabraňuje podráždeniu a pomáha v prípade suchosti.  Je vhodný na každodenné použitie.
Túto emulziu som si veľmi obľúbila. Má krásnu kvetinovo-bylinkovú vôňu, vytvára jemnú penu, zbytočne nedráždi a je jemná k ženským intímnym partiám. Určite odporúčam.

Tuhé antiperspiranty NIVEA
Tuhý antiperspirant  Pearl&Beauty, 40 ml
Obsahuje výťažky z perál a zabezpečuje 48 hodinovú ochranu proti poteniu.
Má veľmi krásnu, jemnú kvetinovú vôňu. Jeho 48 hodinovú ochranu však potvrdiť nemôžem, pretože ho mám denne na sebe len cca 12-13 hodín. Ale za tento čas skutočne poskytuje ochranu proti poteniu a zápachu. Jediná malá chybička je, že večer už nevonia tak krásne ako ráno, ale zase ani necítite zápach potu.

Tuhý antiperspirant Energy Fresh, 40 ml
Obsahuje citrónovú trávu a taktiež zabezpečuje 48 hodinovú ochranu proti poteniu.
Antiperspirant vonia krásne, sviežo, vôňa mi pripomína citrónovo-mliečny sorbet. Odporúčam ho najmä na horúce letné dni, počas ktorých Vám zaručí ochranu proti nadmernému poteniu a sviežosť po celý deň.

Tuhý antiperspirant Double Effect Violet Senses, 40 ml
Obsahuje prírodné výťažky z avokáda a zabezpečuje 48 hodinovú ochranu proti poteniu.
Je to môj najobľúbenejší antiperspirant, ktorý je neskutočne dobrý, najlepší, the best, proste 🔝
Kupujem si ho stále dokola a dokola a pevne verím, že ho NIVEA neprestane vyrábať.
Jeho vôňa je krásna, výrazná a zároveň nedráždivá. Vonia rovnako krásne a intenzívne od rána do večera. Zaručuje jednoznačnú ochranu proti poteniu aj zápachu potu.
Je to najlepší antiperspirant aký som kedy mala a všetkými desiatimi Vám ho odporúčam :)

NIVEA Creme, 75 ml
Tento krém sa vyrába už od roku 1911, ja osobne ho používam už od detstva a doteraz som sa ho nevzdala. Oceňujem, že sa dá kúpiť v rôznych veľkých baleniach, z ktorých si môžete vybrať od najmenšieho až po najväčšie, v závislosti od potreby. Ja ho nosím v každej kabelke a v prípade potreby si ním nakrémujem suché ruky, suchý nos alebo aj tvár a pery. Mojej veľmi suchej pokožke vyhovuje, pretože je hustejší a mastnejší a nevsakuje hneď do pokožky. Zaručuje potrebnú starostlivosť, hydratáciu a ochranu pokožky.
Na každodenné používanie na celé telo Vám ho len a len odporúčam ;)

Ošetrujúci šampón (250 ml) a kondicionér (200 ml) Repair&Targeted Care
Šampón aj kondicionér zabezpečujú pružnosť, ochranu a odstránenie poškodenia vlasov. Ošetrujú poškodené vlasy a zaisťujú odstránenie poškodenia tam, kde je to potrebné. Posilňujú vlasy tým, že odstraňujú poškodenia zvnútra. Vlasy chránia pred poškodením a uľahčujú ich rozčesávanie.
Vzorky rôznych kozmetických produktov z časopisov väčšinou vyhadzujem, avšak vzorku šampónu a kondicionéru som sa chvalabohu rozhodla zo zvedavosti vyskúšať. A urobila som skutočne dobre. Pre moje nepoddajné, krepovité, suché a "drsné" vlasy (no proste mám ich ako slama) je to zatiaľ najlepšia dvojka starostlivosti o vlasy.
Oba produkty voňajú neskutočne krásne nielen počas umývania vlasov, ale aj celý deň po tom. Už počas umývania cítim, aké sú moje vlasy jemnejšie, hebkejšie, vyživené a hydratované. Sú úplne ako znovuzrodené. Momentálne mám už druhé balenie šampónu a kondicionéru, a určite nie posledné.
Šampón a kondicionér Vám odporúčam najmä na suché, nepoddajné a poškodené vlasy bez lesku. Táto dvojka Vám s nimi urobí zázraky👍
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Ktorý produkt značky NIVEA patrí medzi Vaše najobľúbenejšie?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára